Uwaga! Wysyłki z kategorii Produkty Bakra wysyłane są z innego magazynu niż pozostałe produkty, istnieje więc możliwość otrzymanie dwóch przesyłek. Nie powiększa to jednak kosztów kurierskich.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

1. Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów lub usług oferowanych w sklepie "Bakra" prosimy kierować na adres e-mail: sklep@bakra.com.pl, korzystając z folmularza zwrotu towaru.

2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać swoje dane, numer zamówienia, opis wady produktu oraz oczekiwania wobec rozpatrzenia reklamacji.

3. Reklamacje dla towarów odebranych przez klienta będą rozpatrywane przez Sklep pod warunkiem fizycznego dostarczenia reklamowanego towaru do Sklepu w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty dostarczenia towaru do klienta. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do sklepu. Rekamacja musi zostać najpierw zgłoszona za pomocą poczty email na adres sklep@bakra.com.pl.
 
4. W przypadku przedsiębiorców, którzy są osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG, dokonają zakupu w Sklepie, ale zakup nie posiada dla takiej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej obowiązują procedury jak dla klienta detalicznego.

Prawo odstąpienia od umowy


1. Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.

2. Klient odstępujący od umowy powinien poinformować o tym sklep, korzystając z formularza dostępnego na stronie www.bakra.com.pl w sekcji Reklamacje i zwroty oraz niezwłocznie odesłać towar do Sklepu. Klient sam zleca i opłaca zwrot towaru do Sklepu.

3. Adresem właściwym do wysyłki zwrotu towaru jest adres siedziby Sklepu czyli ul. Lema 12/71, 80-126 Gdańsk. 

4. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych przez klientów za tzw "pobraniem".

5. Sklep zobowiązuje się do zwrotu Klientowi wartości zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania towaru, do którego został wysłany we właściwym trybie formularz zwrotu.

6. Zwracany towar musi być nienaruszony, stwierdzenie przez sklep otwarcia opakowania towaru skutkuje brakiem akceptacji zwrotu.

7. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia kwota zwrotu wartości za zwracany towar jest powiększona o najtańszą opcję przesyłki dostępnej w danej ofercie.

8. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Formularz zwrotu / reklamacji towaru